piątek, 23 listopada 2012

Elektryczny czy gazowy – wybieramy bemar

Współcześnie każde urządzenie występuje w co najmniej kilku wersjach. Producenci prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych technologii, kształtów i opcji dodatkowych. Dotyczy to również bemarów. Nie będziemy skupić się na poszczególnych modelach, lecz porównamy dwa rodzaje: bemar gazowy i elektryczny.

Pierwszy powstał bemar gazowy. Znany jest on już od połowy zeszłego stulecia. Jego działanie polegała na tym, że odpowiednia temperatura wkładanych do nich naczyń z potrawami jest podtrzymywana za pomocą palników gazowych. W tego typu urządzeniu nie możemy jednak przechowywać zbyt dużej ilości jedzenia, z prostej przyczyny, ponieważ nie jest na to dostosowane ze względu na jego konstrukcje. Standardowe bemary gazowe trzymają ciepło (bo przecież taka jest ich funkcja), ale niezbyt długo, maksymalnie godzinę. Mimo to bemary gazowe aktualnie nadal są popularne, gdyż najodpowiedniejsze są dla małych lokali gastronomicznych.

Funkcjonalnością bemary gazowe ustępują bemarom elektrycznym, które są dużo bardziej zaawansowane technologicznie. W bemarach elektrycznych instaluje się elektryczne przyłącza, które pozwalają na utrzymanie temperatury jedzenia na odpowiednim poziomie o wiele dłużej niż tylko przez godzinę (jak jest w przypadku bemarów gazowych). Co więcej, ich przypominające kilkupiętrową szafkę konstrukcja sprawia, że możemy w nich przechowywać więcej naczyń. Nowoczesne bemary elektryczne mają dodatkowe przydatne funkcje takie jak np. możliwość szybkiego podgrzania bez obawy, że się przypalą.

Standardowy gazowy czy nowoczesny elektryczny – wybór należy do Państwa.

10 komentarzy:

  1. W sumie ja mam u siebie całkiem sporo różnych urządzeń gazowych i jak każdy chcę płacić jak najmniej za gaz. Właśnie dlatego również skorzystałem z oferty https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-domu/ i jestem zdania, że płacić mniej za gaz jest fajną sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie większość rzeczy jest na prąd i muszę przyznać, że właśnie dlatego sprawdza się instalacja fotowoltaiczna. Jak nawet czytałam na stronie https://solumagroup.pl/fotowoltaika,ac166/czy-panele-fotowoltaiczne-sie-oplacaja,948 to warto jest wiedzieć czy panele fotowoltaiczne się opłacają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja praktycznie mam wszystko na prąd i właśnie dlatego pomyślałam również o instalacji fotowoltaicznej. W sumie jak czytałam w http://zielonainfrastruktura.pl/fotowoltaika-dla-spoldzielni-mieszkaniowych-czy-warto/ to widzę, że również i spółdzielnie mieszkaniowe teraz montują takie instalacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej restauracji mam bemar elektryczny, który świetnie się sprawdza. Tymczasem liczne wyposażenie mojej gastronomii pochodzi od firmy Doktor Gastro https://doktorgastro.pl/. Świadczy ona kompleksowe wsparcie w zakresie wyposażenia gastronomii, między innymi restauracji, barów, kawiarni, bistro, barów mlecznych, food trucków, kawiarni, lodziarni, pizzerii, pierogarni czy naleśnikarni. Wysoka jakość i przystępne ceny gwarantowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli zdecydujemy się na rozwiązanie elektrycznego, to ja od razu polecam skorzystanie z możliwości założenia fotowoltaiki. Tym bardziej, że w takiej sytuacji za prąd płacimy naprawdę mało. U mnie takie prace wykonywała firma http://inovativ.pl/ i muszę przyznać, że fotowoltaika działa naprawdę znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat farm fotowoltaicznych, to na stronie https://voltaicsystem.pl/farma-fotowoltaiczna-koszty-i-zyski/ wszystko zostało bardzo dokładnie opisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotowoltaika może znacznie zmniejszyć koszty energii elektrycznej. Jeśli chcesz wiedzieć, ile paneli potrzebujesz dla swojej instalacji, odwiedź firmę https://fiberlink.pl/fotowoltaika/ . Fachowcy obliczą potrzebne ilości uwzględniając lokalizację domu oraz region i to oni są w stanie podać pełen obraz sytuacji - warto posiadać taką wiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Planując remont i modernizację instalacji elektrycznej w moim mieszkaniu, poszukiwałem elektryka, który oferuje nie tylko wysokiej jakości usługi, ale również doradztwo i innowacyjne rozwiązania. Po wielu rekomendacjach, zdecydowałem się na współpracę z https://pj-elektryk.pl/. Ich doświadczenie, wiedza na temat nowoczesnych technologii oraz profesjonalne podejście do każdego zadania sprawiły, że cały proces przebiegł gładko i efektywnie. Jestem bardzo zadowolony z końcowego rezultatu i z pewnością będę polecał ich usługi innym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mikroinwertery hoymiles reprezentują nową generację technologii przetwarzania energii w systemach fotowoltaicznych. Charakteryzują się one wysoką niezawodnością i efektywnością, umożliwiając indywidualne zarządzanie wydajnością każdego panelu słonecznego. Jest to szczególnie ważne w instalacjach zlokalizowanych w miejscach częściowo zacienionych.

    OdpowiedzUsuń